Лізинг електромобілів
та створення ексклюзивної
мережі зарядних станцій.

Паливна незалежність.
Енергоефективність.
Екологічність.

ЩО МИ РОБИМО?

1.

Розвиваємо мережу зарядних станцій високої потужності по Україні спільно з ABB™. В рамках договору про спільну роботу.

ABB-logo-01

Основні стандарти коннекторів:

standart-chademo

• 2010
CHAdeMO

standart-q3

• Q3 2012
22 kW AC

standart-combo

• Mid 2013
Combo 2

2.

Створюємо Лізингово-Транспортну Компанію, клієнти якої зможуть швидко та вигідно почати свій бізнес таксі без початкових витрат.

Допомагаємо сумлінним учасникам ринку таксі встояти на ногах. Самозайняті таксисти зможуть брати в лізинг без першого внеску електромобілі, повністю підготовлені для використання в якості таксі.

ЗУСТРІЧ З КЛІЄНТОМ В ОФІСІ.
Вибір автомобіля і набору опцій.

РОЗГЛЯД ЗАЯВКИ ТА СХВАЛЕННЯ УГОДИ.
Перевірка анкетної інформації та прийняття рішення про видачу автомобіля.

ЗАКЛЮЧЕННЯ ДОГОВОРУ
та сплата першого лізингового платежу (до $ 1500)

ПІДКЛЮЧЕННЯ
до інформаційно-диспетчерської служби.

ВИДАЧА АВТОМОБІЛЯ — ВИ ЗАРОБЛЯЄТЕ!

+ ПОНЕДІЛОК

ЗУСТРІЧ З КЛІЄНТОМ В ОФІСІ.
Вибір автомобіля і набору опцій.

+ ВІВТОРОК

РОЗГЛЯД ЗАЯВКИ ТА СХВАЛЕННЯ УГОДИ.
Перевірка анкетної інформації та прийняття рішення про видачу автомобіля.

+ СЕРЕДА

ЗАКЛЮЧЕННЯ ДОГОВОРУ
та сплата першого лізингового платежу (до $ 1500)

+ ЧЕТВЕР

ПІДКЛЮЧЕННЯ
до інформаційно-диспетчерської служби.

+ П'ЯТНИЦЯ

ВИДАЧА АВТОМОБІЛЯ — ВИ ЗАРОБЛЯЄТЕ!

КЛЮЧОВІ ІДЕЇ ПРОЕКТУ

  • Закупити парк електромобілів.
  • Створити мережу диспетчеризації і контролю водіїв (спільно з Професійною спілкою таксистів України, яка діє з 1998 року і об’єднує близько 30 000 українських таксистів).
  • Розгорнути мережу зарядок згідно адресної програми, сформованої таксистами.
  • У найжвавіших місцях міста організувати стоянки для таксі. По-можливості: обладнати їх шлагбаумами. Встановити розумну вартість в’їзду для легальних таксистів.
  • Побудувати мережу бездротових кнопок виклику таксі з готелів, ресторанів, ТРЦ, нічних клубів, ж/д, авто- і аеровокзалів.
  • Передані в лізинг електромобілі, будуть обтягнути жовтої вінілової плівкою з малюнком «шашечки» на кузові. Всередині буде встановлено сучасний технологічний комплекс – відео реєстратор, зчитувач банківських карт, зручна система тарифікації та прийому замовлень і мобільний інтернет.
  • У Києві, близько 1,5 тисяч діючих ліцензійних карток перевізників таксі з 24 тисяч автомобілів, фактично працюють на столичному ринку таксомоторних перевезень. На даний момент у нас немає конкурентів на ринку. Наша пропозиція актуально, оскільки більшість таксомоторних компаній працює за лізинговою системі.

СТРУКТУРА ПРОЕКТУ

ТОВ “Лізингово-Транспортна Компанія”
icon-partner-01--ЛТК
  • Організація фінансування поставки електромобілів.
  • Лізинг електромобілів.
  • Будівництво та експлуатація мережі публічних надпотужних зарядних станцій.
  • Збір плати за зарядку електромобілів.
  • Організація та експлуатація мережі стоянок таксі.
  • Створення мережі кнопок виклику таксі.
  • Формування нової мережі об’єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті.
Профспілка Таксистів України
icon-partner-02-ПСТУ
  • Підбір ввічливих та дисциплінованих таксистів, їх навчання.
  • Безпека водіїв.
  • Моніторинг роботи партнерів.
  • Підбір страхових компаній.
  • Організація ліцензування.
  • АРМТ. Спеціалізоване ПЗ.
  • Об’єднання існуючих ІДС.
Консультуюча компанія
icon-consulting
  • Підготовка всіх необхідних документів для кредиторів та інвесторів.
ТОВ “ABB”. Виробник зарядних станцій
icon-partner-04-ABB
  • Поставка оборудования.
  • Разработка программного обеспечения.
  • Сопровождение пользователей.
ТОВ “E-line”. Виробництво комплектуючих та монтаж обладнання
icon-partner-05-E-line
  • Системний інтегратор.
  • Національний виробник побутових зарядних станцій.
  • Розробник проектної документації.
ТОВ “БІ.АЙ.ЕМ”. Введення зарядних станцій в експлуатацію
icon-partner-06-BIM
  • Набуття вичерпного переліку узгоджень, дозволів від енерго-генеруючих, енергопостачальних організацій.
  • Введення в експлуатацію.
ТОВ “КИЙ-Авто”. Сервіс автомобілів
icon-partner-07-КийАвто
  • Сервісне обслуговування електромобілів.
  • Діагностика, поставка комплектуючих, гарантійне, післягарантійне сервісне обслуговування та ремонт.
ТОВ “Тесла Клуб Україна”
icon-partner-08-TCU
  • PR-підтримка.
  • Дистрибуція енергообладнання.
  • Підключення та гарантійне обслуговування.
  • Популяризація мережі.
EV-UA (Українська Асоціація учасників ринку Електромобілів)
icon-partner-09-EV-UA
  • Популяризація зелених технологій.
  • Підтримка національного наукового та виробничого потенціалу.
  • Розробка законопроектів з питань електротранспорту в Україні.
  • Сприяння у розвитку інфраструктури зарядних пристроїв.
  • Сприяння в залученні інвестицій.
Страхова компанія “UNIQA”
icon-partner-10-Unica
  • КАСКО – 5.29% / рік.
    • Без обмежень: зберігання та керування транспортним засобом.
    • Франшиза: викрадення – 5%, пошкодження – 0,5%.
  • Страховий захист зарядок – 1,25% / рік.
ТОВ “Міжнародні транспортні системи”. Служби таксі
icon-partner-11-taxiFleets
  • Генерація замовлень.
  • Надання програмного забезпечення для виклику таксі та обробки замовлення.
КМДА. Київська міська державна адміністрація.
icon-partner-12-КГГА
  • Забезпечення відповідних об’єктів транспортної інфраструктури міста для організації зарядних станцій, стоянок таксі, диспетчерських та мережі кнопок виклику таксі “Butler”.

МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД по будівництву мережі ``швидких`` зарядних станцій.

Вже існує інфраструктура для електромобілів:

Німеччина, Норвегія, Нідерланди, Великобританія, Ірландія, Фінляндія, Данія, Швеція, Швейцарія, Австрія, Франція, Чехія, Естонія, Туреччина, Угорщина, Італія, Китай, США, Тайвань, Словенія, Південна Африка, Бельгія, Словаччина, Болгарія, Польща , Канада, Чилі, Сінгапур

map
Два великі проекти наших партнерів:

ViteaMobility
мережа з 50 швидких зарядок (20 кВт) в Бельгії.

CLEVER
підключення 50 швидких зарядок (50 кВт) в Данії.

Тарифна модель

В рамках проекту візьмемо за основу наступну тарифну модель:

Flex package

Вартість 1-ї зарядки:
5 EUR

Кількість зарядів:
1-2/міс.

Абонентська плата:
0 EUR/міс.

Combined package

Вартість 1-ї зарядки:
2,5 EUR

Кількість зарядів:
1-2/тиждень.

Абонентська плата:
10 EUR/міс.

Volume package

Вартість 1-ї зарядки:
0 EUR

Ліміт енергії:
150 кВтг/міс.

Після перевищення ліміту:
1.2 EUR

Абонентська плата:
30 EUR/міс.

ЯКІ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЄМО?

Електромобілі спровокують наступну нафтову кризу, і 2020-ті стануть їх десятиріччям.

© Bloomberg New Energy Finance

oil-infographic
УКРАЇНА ЗДОБУДЕ НЕЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ІМПОРТНОЇ НАФТИ
0
%
ПАЛИВА
ЗАВОЗИТЬСЯ
З-ЗА КОРДОНУ

Електрокари знижують залежність країни від імпортних нафтопродуктів. У той час як 85% палива завозиться з-за кордону, електроенергію Україна виробляє сама. На додачу, знизиться попит на іноземну валюту для розрахунків за паливо, що позитивно для курсу гривні.

Фахівці з компанії ElectroCars прогнозують, що без додаткової стимуляції продажу електромобілів в Україні протягом наступних 4 років складуть 3 тис. Штук, а в разі скасування ПДВ – 23 тис. У результаті, замість $ 60 млн країні необхідно буде щорічно завозити бензину в країну тільки на $ 36 млн (без податків і зборів).

УКРАЇНА ОТРИМАЄ НЕ МЕНШ $ 3 МЛРД «НА ЕКОЛОГІЮ»

Згідно Паризьким кліматичних угодами, розвинені країни взяли на себе зобов’язання щороку виплачувати розвиваються $ 100 млрд на екологічні проекти. Порядок такий: коли країна показує прогрес в боротьбі за зниження викидів парникових газів – їй дають ще грошей на майбутні екологічні проекти.

«В Україні 40% викидів парникових газів припадає на автомобілі. А у великих містах 80% викидів – це вихлопні труби. Саме ці викиди нашій країні найлегше буде скоротити, – говорить глава правління Асоціації учасників ринку електромобілів Арсеній Абдураїмов, – адже збільшення числа електромобілів практично не вимагає бюджетних вкладень. Для цього треба тільки знизити податки на них, і люди почнуть самі пересідати на більш дешевий вид транспорту».
За його підрахунками, скасування ПДВ може принести нашій країні не менше $ 3 млрд. Ці гроші можна буде витратити на розвиток зарядної інфраструктури для електрокарів, що також буде вагомим внеском у розвиток економіки.

У ВЕЛИКИХ МІСТАХ
0
%
ВИКИДІВ —
ЦЕ ВИХЛОПНІ
ТРУБИ АВТО
РОЗВИВАТИМЕТЬСЯ ПІДПРИЄМНИЦТВО
У світі в порядку речей використовувати послуги зарядної станції для збільшення оборотів за основним видом бізнесу.

Якщо водій заїжджає підзарядити авто біля кафе й т.п., то проведе там не менше 30 хвилин, та за цей час однією першою стравою він точно не обмежиться.

При створенні інфраструктури для обслуговування електрокарів з’являються нові робочі місця. Наприклад, в Україні вже відкриваються автосалони з продажу електромобілів. Ці авто беруть в служби таксі – вони дозволяють бізнесменам заощадити кошти. Е-таксі вже є в Києві, Харкові, Львові, Одесі. Також вони вигідні для служб доставки.

Інфраструктура для електрокарів розвивається хорошими темпами. Ентузіасти вкладають кошти в створення мережі доступних зарядок по всій Україні. Ще рік тому в Києві було лише кілька зарядних станцій. Зараз їх вже три десятка. Наприклад, недавно компанія СТРУМУ заявила, що планує розширити мережу електрозаправок для автомобілів на 50 штук. Поки у неї по дві заправки в Києві і Одесі, і одна у Львові. У цьому році компанія планує встановити в столиці близько 30 заправок, 15 – в Одесі і 5 – у Львові.

СТИМУЛЮВАТИМЕТЬСЯ ВІТЧИЗНЯНЕ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНЕ ВИРОБНИЦТВО

У минулому році Мінекономіки повідомляло про переговори з іноземними компаніями про створення тут спільних підприємств для розробки технологій й виробництва електромобілів. Повідомлялося також, що можливість налагодити в Україні для початку великовузлове складання розглядає компанія Bio Automotive Co. Тим часом, вже кілька українських компаній почали самостійно розробляти й виробляти зарядні станції. Джерело.

“ОДУЖАЄ” ВІТЧИЗНЯНИЙ РИНОК ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ

Масове використання електрокарів (будемо виходити з прогнозованих 23 тис.) Дозволить Україні збалансувати споживання струму.

Зараз в Україні є величезна проблема: вночі витрачається менше струму, ніж удень. Але атомні електростанції, які виробляють найдешевший ток, не можуть постійно включатися й вимикатися та весь час дають однакові навантаження. Доводиться використовувати їх не на повну потужність, а для “маневрування” використовувати дорожчий струм вугільних електростанцій. Влітку в цьому частково допомагає також гідроенергетика.

ЗРОСТЕ ВНУТРІШНІЙ ПОПИТ

Гроші, які населення раніше спускало на бензин, і вони йшли за кордон, тепер будуть витрачатися, перш за все, на українські товари. Як підрахував співзасновник компанії ElectroCars Олександр Кравцов, проїзд на Nissan Leaf за менш ніж за рік 40 тис. Км, він заплатив за електроенергію менше $ 100 у порівнянні з $ 2-3 тис, які треба було б на бензин, $ 500 заощадив на маслах (які не потрібні ) і ще $ 500 – на техобслуговуванні. Акумулятора потрібно поміняти через кілька років, новий коштує $ 6 тис. За його словами, новий акумулятор легко можна окупити за 2 роки, і при цьому продовжити їм користуватися ще кілька років, заощадивши ще як мінімум $ 15 тис. «За цей час акумулятор« просів » тільки на 5% », – говорить Кравцов.

ЗБЕРЕЖЕМО ЗДОРОВ’Я ТА ГРОШІ НА МЕДИЦИНУ

І, нарешті, найголовніше: жителі міст будуть дихати чистішим повітрям. У нашій ситуації, здавалося б, не час думати про екологію, і працюють тільки економічні стимули. Але, насправді, здоров’я населення – це гроші країни. В ЄС підрахували, що на лікування кожного жителя загазованому місті щороку необхідно витрачати по 200 євро. Ці витрати скоро ляжуть на державний і сімейні бюджети українських громадян. Що ж стосується викидів в атмосферу при виробництві струму на електростанціях, то, по-перше, електростанції зазвичай розташовані не в найбільш густонаселених районах, а по-друге, в світі частка ТЕС у загальному виробництві електроенергії постійно падає за рахунок поновлюваних джерел енергії.

earth-day-vector-02
І НАШІЙ КРАЇНІ
ЦЬОГО ТРЕНДУ
ТАКОЖ НЕ УНИКНУТИ

РІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ЛІЗИНГООДЕРЖУВАЧІВ

В рамках проекту підвищується рентабельність перевезень при відсутності кредитних ризиків.
icon-problem-01

Великі початкові витрати

  • Купівля / кредит транспортного засобу.
  • Обклеювання транспортного засобу.
  • Страхування транспортного засобу (КАСКО + ОСЦПВ).
  • Технічне обслуговування.
icon-problem-02

Велика втрата часу

  • Регистрация СПД/ООО.
  • Получение лицензии.
  • Диагностическая карта.
icon-problem-03

Додаткові витрати

  • Технічний і медогляд.
  • Генерування замовлень.
  • Контроль на лінії.
  • Безпека водія та пасажира.

ЕКОНОМІКА ТАКСІ

Таксі, особливо в Столиці – складний, конкурентний і витратний бізнес, зі свідомо обмеженою маржинальністю. Використання електромобілів дозволяє збільшити рентабельність перевезень на 75% за рахунок відсутності витрат на паливо і суттєвої економії на вартості обслуговування транспорту.

ev-economy-table-01
Приблизна вартість зарядки електромобілів різних моделей.
ev-economy-table-02

РИНОК

На сьогодні, чисельність осіб, зайнятих в таксомоторних перевезеннях в Україні становить близько 200 тис.

Приблизно стільки ж – складають транспортні засоби, що використовуються в процесі даного виду перевезень.

Грошовий оборот зазначеного ринку надання послуг в масштабах країни становить понад 20 млрд. гривень на рік.

Разом з тим, слід зазначити, що близько 85% учасників ринку перевезень на таксі в Україні здійснюють свою діяльність поза правовим полем.

Крім того, з числа інформаційно-диспетчерських служб, діяльність яких в переважній більшості випадків, нерозривно пов’язана з послугами таксі, тільки 10% зареєстровані в установленому законодавством порядку як суб’єкти господарювання, що надають відповідні послуги.

В результаті ситуації, що склалася, бюджети різних рівнів недоотримують (або взагалі не отримують) належних податкових платежів, значна кількість працівників офіційно безробітні, порушуються вимоги безпеки перевезень, споживач не отримує послуг належної якості та інше.

Причиною тіньової діяльності суб’єктів господарювання є відсутність:
  • чітких законодавчих вимог до учасників перевезень на таксі (зокрема, нормативно не врегульовані правовідносини між інформаційно-диспетчерськими службами і перевізниками на таксі, відсутня відповідальність інформаційно-диспетчерських служб);
  • належного контролю з боку контролюючих органів (зокрема, Укртрансінспекція та Державтоінспекція, зважаючи на відсутність повноважень, в окремих випадках не мають можливості застосовувати штрафні санкції);
  • адекватного покарання за порушення в даній сфері діяльності (розмір діючих штрафних санкцій за порушення законодавства про перевезення на таксі, легковими автомобілями на замовлення не створює необхідного стримуючого ефекту для правопорушників; штрафних санкцій за порушення діяльності інформаційно-диспетчерських служб взагалі немає).

Український ринок таксі не структурований, монетизація носить стихійний характер. Корупція і оптимізація податків – визначають розвиток галузі.

Нормативно-правову базу в цій сфері правового регулювання складають:

  • Конституція України,
  • Кодекс України «Про Адміністративні правопорушення»,
  • «Повітряний кодекс України»,
    закони України «Про автомобільний транспорт», «Про ліцензування питань комерційної торгівлі відів господарської ДІЯЛЬНОСТІ», «Про транспорт», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про міський електротранспорт».
  • «Правила Надання послуг пасажирських автомобільного транспорту», ​​затверджених «постановив Кабінету міністрів України від 18.02.97 № 176».
  • Інші нормативно-правові акти.

Отже:

  • Учасники ринку – на 99% нелегали, які не купують ліцензію і не платять податки. Природно, їх тарифи дуже низькі, практично на рівні собівартості для авто з двигуном внутрішнього згоряння.
  • Ринок таксі зазнає якісних змін – стає більш сучасним, цивілізованим і структурованим. Величезний внесок в подібне перетворення зробить Закон «Про внесення змін до деяк законодавчий АКТІВ относительно Врегулювання роботи таксі, легкових автомобілів на замовлення та інформаційно-диспетчерська служб», що має на увазі використання в якості таксі певних автомобілів і обов’язкова наявність дозволів на робочу діяльність.
Запросов 138, за 0.635 секунды.